Alla inlägg den 15 september 2009

Av Sara - 15 september 2009 12:37

Jag testar att köra Izor i helgen i Järbo. Jag pratade med veterinären som sa att det bara var en liten bristning så hon trodde inte att det var någon större risk. Däremot så kör jag bara första helgen. Den andra får han vila så kör jag Ozzy och jag antar att Misu ska springa då också. Så vi har ju två hundar att starta. Tänkte hinna med att träna Enzo vid nåt passande tillfälle också. Izor skulle ju bli galen om han inte fick springa någon av helgerna utan bara ligga i husvagnen.


Jag hoppas bara att denna chansning går hem, det är ju vintervila för honom sen så då får han läka ihop helt till nästa år och sen kollar vi upp alla hundarna innan säsongen drar igång.


Sen har vi hunnit med att beställa en till valp men förhoppningarna om att få någon är inte så stora, vi är femma på hane och de har sett 5 valpar på ultraljudet så jag är rädd för att vi blir utan men vi var ju ute i senaste laget... Jag berättar mer när de är födda om sisådär två veckor...


Annars tränar vi på lite försiktigt och sen åker vi söderut på fredag. Vi ska och hämta Misu på vägen. Hoppas bara att matte är vaken när vi kommer :) Sen får de klara sig utan sin pojke i en dryg vecka innan han kommer hem igen. Han är ju en pärla att ha med sig så det ska nog gå bra.



Ovido - Quiz & Flashcards