Alla inlägg den 2 september 2009

Av Sara - 2 september 2009 07:48

för Izor i Sundsvall på lördag. Igår när vi kom hem från jobbet och tog in hundarna från hundgården var han halt och det blev bara sämre under kvällen. Nu har jag bokat tid hos veterinären imorgon för undersökning och veterinärintyg för som det är nu är han inte alls i springdugligt skick. Jag tyckte att det bet lite dåligt för honom när vi tränade i söndags men han såg fräsch ut efteråt och vi såg inget på måndagen. Vet inte om jag inbillade mig... Så han kommer ju inte att få starta den 12:e i Sundsvall heller så nu blir det vila och sen hoppas jag att han är OK till tävlingen i Järbo. Det har ju varit en av de tävlingar som vi sett fram emot hela sommaren. Men just nu vill jag bara att han blir frisk och kry. Han är ju så nere just nu. Vill bara ligga och vila. Mattes lilla kille...


Så nu kanske jag åker ner till Sundsvall med mamma och pappa och kör Ozzy istället för att Izor ska behöva åka med och höra motorn men inte få springa.

Ovido - Quiz & Flashcards