Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Zeke har skaffat flickvän :)

Av Sara - 14 oktober 2011 12:31

Helgen som var så fick Sofias jättefina tik Pandora träffa Zeke och vem kan motstå en sådan kille :) Inte ens Pandis som inte brukar gilla framfusiga killar...


Så nu hoppas vi på små Zekar och Pandisar nån gång runt lucia :) Hoppas att allt går bra och att det blir små urgulliga valpar.


Pandora har ju verkligen visat att det är en kanontik i sommar med jättefina resultat och Zeke kommer förhoppningsvis att få visa vad han går för under nästa år. Han har ju en otroligt fin stam att falla tillbaka på., hans föräldrar och syskon har gjort fantasktiska resultat. Tyvärr satte ju hans skada stopp för allt det roliga vi skulle ha i sommar men nästa år kommer vi tillbaka.


Mer information finns på http://metropolitanarabian.zoomin.se/ind...ndex/129161.html

 
 
åsa

åsa

14 oktober 2011 17:51

Vad spännande..och vad kul för er att få en parning..hoppas att allt går bra!

http://emmalines.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lotta

14 oktober 2011 23:34

Det var ju en superintressant parning. Synd att man inte fått veta något om det.
Lycka till med allt!!!

 
Marie Sandberg

Marie Sandberg

16 oktober 2011 22:09

Fick mail från Bea i Holland när hon fick reda på parningen, och jag kan inte annat än hålla med om att detta är en superintressant kombination kapplöpningsblod. Så jag håller alla mina tummar för att Pandora nu är dräktig så vi får se en stjärnkull födas framöver! Fantastisk kombination!
Kram
Marie

http://www.mibisans.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

17 oktober 2011 12:44

Upptäckte nu att jag missat att ta bort inställningen för kommentarer. Så helt plötsligt hade jag 3 kommentarer :)
Tack för alla lyckönskningar och självklart hoppas vi på en lillZeke.

 
Ingen bild

Sara

17 oktober 2011 13:22

Lotta: Jag har mailat dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 maj 2012 15:16

Galna som vi är så bestämde vi oss för att åka 50 mil enkel väg ner till Sundsvall för att träna hundarna. Har man ingen bana hemma så får man åka iväg.   Vi körde ner på lördagen och sov i en friggeboda som Sofia varit supersnäll och gjort i ord...

Av Sara - 8 april 2012 18:33

Det var ett tag sedan man skrev något här. Det rullar på som vanligt med promenader och cykelturer med de äldre pojkarna. Den lilla busen har idag fått vara ute på åkern och springa. Det tyckte han var skoj :) Här kommer lite bilder från detta... ...

Av Sara - 27 februari 2012 13:52

I helgen har det varit riktigt fint väder så på lördagen fick de "gamla" pojkarna fara upp i skogen och springa lite handsläpp. Zeke är ju ingen som tar i järnet när han inte har något att jaga men det är ju bara bra att han startar upp lite lugnt. O...

Av Sara - 10 februari 2012 10:00

... är både en riktig ligist och världens snällaste valp. Han är en riktig klippa på natten. Somnar snällt på kvällen och sover hela natten. Igår la jag mig vid kl 23 och han sov snällt till kl 6 imorse då jag väckte honom. Någon morgon har jag til...

Av Sara - 27 januari 2012 11:30

I onsdags fick jag sluta lite tidigare på jobbet så då bestämde vi oss för att ta med Zeke till skogen och släppa honom. Vi hittade en fin och mjuk skogsväg som var plogad och sen släppte vi lös honom. Jag hade väntat mig en explosion men jag vet int...

Ovido - Quiz & Flashcards