Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Sara - 15 januari 2010 12:46

Igår var en dag när jag alltid tänker lite extra på Puff (Ståhej Moy Drum).  1993 föddes denna helt underbara hund i Västerås hos Viky och Kenneth. Jag och pappa hade åkt ner för att hämta den parningsvalp som pappa skulle ha eftersom Knicken var pappa till dem. Men när vi kom ner insåg jag ju direkt att de valt fel valp så som tur var så fick jag köpa en alldeles egen valp. Det visade sig att det iallafall denna gång hade valt den bättre valpen. Han blev min kompis i vått och torrt och jag har upplevt att få vinna alla de stora loppen i Sverige tack vare honom. Tyvärr fick han inte avsluta sin karriär som det var tänkt utan han tävlade bara ett par år innan han blev sjuk och fick bli min sängvärmare på heltid.


Jag kan än idag sakna honom otroligt mycket och jag är ledsen att Johan aldrig fick träffa honom.


Jag har ingen bild i datorn på honom men jag ska se om jag inte kan hitta någon så alla dom vill kan se min älskling.

Ovido - Quiz & Flashcards