Alla inlägg den 26 april 2010

Av Sara - 26 april 2010 11:39

Hej hej!


Det var ett tag sen man skrev nåt här. Jag MÅSTE bli bättre på att blogga :)


I fredags sa min rygg upp sig från all aktivitet så jag satt i soffan och plågade mig ett tag innan jag gick och la mig tidigt efter att jag stoppat i mig nå rosa tabletter som mamma har :) På lördag morgon var det bättre så det blev en promenad med vovvarna i blåsten. Tyvärr var det inte så bra väder som det sett ut att bli på prognosen. Jag vill ju att det ska tina. Jag vill inte ha kvar snön nu utan jag vill få börja träna på banan som man börjat göra på en del ställen i Sverige. Vi har arbetsdag på banan om 2 veckor och då hoppas jag att det inte ska vara så långt bort innan vi kan köra där.


Söndagen var det finväder. Så då blev det grilla ute och GOD mat :) Promenad med vovvarna i en dryg timme och sen fick Zeke köra lite rally på gården medan husse grillade.


Vi har även börjat planera för en hundgård till så man kan sätta ut hundarna när vi är på jobbet båda två vilket händer två veckor av 6 så det är ju inte så att de behöver vara där så ofta. Men nu vet vi hur den ska se ut och hur kojan ska vara.


På kvällen satt jag och kollade på diverse bloggar och blev avundsjuk på alla som fått köra sina hundar både rakt och runt. Jag vill också träna.. :)


Jag har även spelat TV-spel i helgen. Super Paper Mario på Wii kan hålla en sysselsatt i mååånga timmar om man vill :)

Ovido - Quiz & Flashcards